Pas als je je grenzen kent, kun je ze oversteken

ONZE WERKWIJZE

Een grondige kennis van de klant is voor ons van vitaal belang. Tenslotte staan wij, zonder harde zakelijke zekerheden van uw kant, borg voor u. Bij het begin van de samenwerking besteden wij er dan ook de nodige tijd en aandacht aan. Eens u klant bent, werkt dat in uw voordeel. U kunt dan snel en makkelijk de garanties regelen die u nodig hebt.

KLANT WORDEN

Voor wij uw bedrijf bezoeken, stuurt u ons de laatste drie jaarrekeningen van uw bedrijf toe en zo mogelijk de plannen van de onderneming. Onze relationship manager neemt die door en neemt daarop contact op voor een gesprek. Dat verschaft meer inzicht te krijgen in uw activiteiten, het management en de structuur van uw bedrijf, in uw marktpositie en uw vooruitzichten, enz.

Op basis van al die gegevens werkt de relationship manager een voorstel uit. Dat wordt intern getoetst aan het acceptatiebeleid van Nationale Borg. Hoelang dit duurt? Gemiddeld drie weken, maar de exacte duur hangt af van de complexiteit.

Vaak komt het contact tot stand via de huisbankier. In dat geval is het soms eenvoudiger om de bank toestemming te geven haar analyses met ons te delen. Dat scheelt veel werk en bekort het traject.

ALS U KLANT BENT

Als u eenmaal klant bent kunt u uw garanties snel en gemakkelijk regelen. Dat kan via BorgOnline. Op de site kunt u 24 uur per dag nieuwe garanties aanvragen en uw bestaande garanties beheren.

Wilt u meer weten over onze manier van werken of over de garanties die wij kunnen verlenen, neem dan gerust contact met ons op een van onze relationship managers via nationaleborg@nationaleborg.be of (03)-285 98 80.